Green in my life
HANG OUT
Wednesday 21 November 2012 . 0 word(s) .
hye guys ! lama kan aku takk updates . just nak story . tadi aku out tengok wayang dengan cikgu Muzhaffar , nad , elia , mimi , aquilah . oohhh god ! seronok . cikgu jemput dekat rumah . ingat nak naik bas ramai ramai . last last semua sekali cikgu jemput . balik pun cikgu hantar . memalukan je . btw , thanks ehh cikgu :) pergi hari rabu . SUPERWEDNESDAY ! murah ~ kitaorang tengok cerita istanbul aku datang . cerita tu sweet + sedih . right ? sape dah tengok dia tahu lahh . kan kan ? masa jenjalan tu terserempak dengan member member lama . takk sangka . terserempak jugakk dengan jejaka idaman aku . erkk ,  but not now . jejaka idaman masa dulu dulu . sekarang just moment . wakaka ~ after tengok wayang cikgu belanja makan . semua order makanan yang sama . choi ! NASI GORENG AYAM . ehh , aku bukan tiru mereka mereka semua . but , tu memang favourite aku . nak buat macam mana kan #fact perggh ! jumpa diaorang semua kerjanya gelak je . takk habis habis dengan lawak diaorang . pecah perut ketawa weyhh . diaorang tu semua satu kepala dengan aku . layan je kepala mereka . boleh jadi gila jugakk kadang kadang . dalam kereta , tengah tengok wayang , tengah makan . ohh god ! penat gelak . masa tengah tengok wayang budak depan asyik nak pandang belakang je . seat kitaorang jadi tumpuan . nak kata sebab kami cantik , takk kot *perasan sebab bising kot . ahh , lantak lahh . orang lain gelak asal kau takk pandang mereka . haha . time kau bising boleh pulakk . shhiit ! sebok . suka hati lahh aku nak gelak ke apa . dahh part lawak aku gelak lahh . asal kau nak marah ? ohh , kau takde perasaan sebab tu takk gelak kan . baik takk payah tengok nok . berambus je senang . LOLS ~ bajet hensem . haha ~ ahh , malas nak cerita pasal tu . menyakitkan kan XD  dahh , what anything that day very enjoyable . kalau takde orang nak marah lagi enjoy . kan kan ? okayy , just nie je aku nak story . apa apa aku cerita ehh . dahh petang . badan pun dahh penat . puas gelak sakan + jalan . time to bath . byee ~ see you later .


Thanks for reading




Older Post . Newer Post