Green in my life
MUSUH AKU !
Thursday, 8 November 2012 . 0 word(s) .
Ehh , aku lupa nak cerita satu benda nie . Aku ada sorang kawan . Nama dia ULFA MADIHAH . Dia nie selalu cari pasal dengan aku . Aku pun takk tahu apa masalah dia . Kadang kadang menyirap jugak . Aku pun balas je apa dia buat dekat aku . Dia pukul aku , aku pukul dia balik . Minggu lepas dia cari pasal dengan aku , aku geram aku cubit tangan dia sampai lebam . Padan muka dia . sakitkan ? Kadang kadang kitaorang selalu kena marah dengan member member lain . Masing masing takk nak mengalah . haa ~ Tapi aku takk kisah pun . Kenangan kengkawan masa waktu sekolah . Bila lagi nak berenjoy . uuhhhuu ~ Tapi , dia nia baik . Aku selalu share masalah dengan dia . Dia pun selalu jugak bagi nasihat dekat aku . Cuma aku je takk berapa nak dengar nasihat dia . Kata kata dia ibarat mencurah air ke daun keladi je . haa ~ Dia pun jenis takk kisah kawan dengan siapa pun . Dulu ada sorang kawan dia tiba tiba takk tegur dia bagai . Start minggu lepas budak tu datang balik dekat ulfa . Aku tengok ulfa boleh je layan budak tu macam biasa . Macam diaorang takk pernah ada masalah sebelum nie . Aku tabik lahh dekat kau ulfa . Kalau aku takk boleh nak terima seseorang yang dah tinggalkan aku dengan semudah tu . Kira kau nie terbaik lahh ulfa . ehh , lupa pulak nak tunjuk kan siapa orang yang bernama ULFA MADIHAH nie . Tu lahh membebel je aku nie . Tak henti kalau aku dah bebel . Maklumlah banyak cakap :) okayy , aku tunjukkan siapa orang tu , korang nak tengok takk ?



haa , nie lahh budak yang aku dok cerita pasai dia tuhh . ehh , tapi dia yang berbaju hijau tau . Bukan purple . Purple tu kurus . Dia takk lah kurus sangat *hikhok . Comey takk dia ? haa ~ Yang baju purple tu kawan ulfa . Senang cerita bestie kepada Ulfa lahh . Diaorang nie rapat sejak dulu kala lagi . haa ~ Dan diaorang nie lahh sentiasa ada bersama aku bila aku ada masalah bagai . Kami kenal sejak dari form 1 lagi . Dulu sekolah dekat SMK MUNSHIIBRAHIM LABIS . Sekarang dekat SMK BANDAR MAHARANI . Paling ringkas BMS . Tu sekolah baru kitaorang . Pindah sama sama . woi ~ asal masuk cerita orang lain bagai nie . Aku nak cerita pasal ulfa je . Terlebih lebih pula aku nie . sory ~ okayy , aku teruskan cerita mengenai ulfa pong yang takk guna selalu cari gadoh dengan aku . uuhhuu ~ ishh ! dia nie memanglahh suka sangat cari gadoh dengan aku . Dengan orang lain jarang . shiit ! kejam kan dia . kesian dekat aku *hewhew . Tangan dia dah la 2 kali ganda dengan tangan aku . Sakit weyhh kalau dia pukul . Kau nak rasa ? kawanlahh dengan dia . Takk mintakk pun takkpe , nanti dia yang bagi sendiri . Satu lagi , dia nie memang kedekut dengan aku . Dengan orang lain takk . Dia kedekut dengan aku , aku pon kedekut dengan dia . fair ! right ? Aku pun selalu buli dia . Mintak dia punya makanan . Kedekut jugakk weyhh . Tu la tengok saiz lahh . Makanan kena save . Tak boleh kasih orang lain nanti takk cukup . haa ~ Tu lahh cerita pasai dia . Malas nak cerita banyak . Nnati kalau ada cerita pasal dia aku updates lagi ehh . Sory ehh ulfa , aku tak kutuk tahu . Saje nak bergembira cuti sekolah nie . SELAMAT BERCUTI ! byebyee ~


Thanks for reading




Older Post . Newer Post