Green in my life
HATIKU SENANG
Monday, 2 April 2012 . 0 word(s) .
dah bape hari aku ta sihat . sampai xskola hari nie . patotnye semalam da balik asrama tpi x balik . kalo ikot memang malas nak balik ! hahahaha ~ pastu tadi aku g klinik rajoo , nak check n amek mc untuk hari nie ngn esok . 1 jam aku tunggu bru nme aku dipanggil . lame gile seyh ! lame pon aku x  bpe kisah sebab aku dapat g  munshi . jumpe dak2 nie . rindu giler seyh . munshi da byk perubahan . xlame aku pindah da byk perubahan . pokok2 yang kat padang sume da tebang . panas giler padang aku tgok ! kesian korang sume . aku just tgok bahagian yg aku nampak je . kat asrama aku ta tgok , bangunan lain . ntah2 lgi banyak perubahan kot ! aku je yg xnampak . hurm , hepi sangat sebab dpat jumpe teman2 lame . nad , elia , ekin , sheq , jasmin , elia , mimi n dak2 fom 3 n fom 2 . kak lily pon aku jumpe gak tpi dri jauh . ustaz harun , ckg muzhaffar n ckg zunaidi pon aku jumpe . tpi , sedih sebab xdpat jumpe rey , kak wafa , kak wana ngn kak atin . mybe , xde rezeki kot . lain kali boleh jumpe . insyaALLAH ! . tu pon dapat jumpe dyeorg sume kejap je . xlame sgt . bile la boley dtg munshi lgi . minggu depan agak2 boley x ? insyaallah la . hurm , k la bye ~


Thanks for reading




Older Post . Newer Post