Green in my life
VACATION , OUR STORY .
Wednesday 14 November 2012 . 0 word(s) .
Assalammualaikum :)          
Sabtu - 10.11.2012
Nak cerita nie . Sabtu lepas aku pergi trip dengan kengkawan aku . Syok weyhh . Banyak kenangan dengan mereka mereka semua . uuhhuu ~ Lama betul takk jumpa diaorang . Spend the weekend with them . Ramai jugakk yang pergi . Sampai 3 bas *public ? Budak lain pun ada pergi . Banyak lahh kenalan yang aku dapat . Kawan masa sekolah rendah pun aku ada jumpa . I did not expect to meet them . alahh , pusing pusing je jumpa . Bumi kan bulat . right ?  Sebelum bertolak ke KL singgah masjid labis kejap solat subuh . Maklumlah pukul 5 dahh kena berkumpul . Tapi bergerak lambat jugakk . Kesulitan dialami . alaa , biasalahh tu . Perghh ! aku hampir tertinggal bas . nasib baik bas takk jauh lagi . *kelakar . haha ~  Mula mula kitaorang pergi PD Teluk Kemang . Dekat sana kami round round je . Aku takk mandi pun . Panas woi ~ Aku nak jaga kulit . *geli je . hahaa ~ Diaorang pun ada yang takk mandi . ehh , tapi ada juga yang mandi . Budak cina lahh yang ramai mandi . Kulit diaorang dahh putih . *no need to worry .  Budak melayu pun sama je . Kami berposing , bersantai . Best lahh jugakk . Nie hasil kami dekat Teluk Kemang . Takk banyak pun . Maklumlahh kamera ramai yang bawak . Gambar nie aku amek dari atok . Dekat kamera dia pun takk banyakk :)






   


Nice takk kami semua . haa ~ tengok tu , aku ada take pic dengan mamat korea . Hensem takk ? ouhh , awesome ~  Baju kami pun sama . Boleh jadi nie . haa ~ takde lahh tu kawan aku je . Takde kaitan apa apa     pun . Okayy sambung cerita . Lepastu aku pergi Time Sqyare . Dekat sana aku shoping bagai . Takk beli pape pon . Baju je aku dapat . Yang lain semua takk menarik minat . haa ~ Nak pergi taman tema . Tapi mahal . Nak masuk kena bayar RM 37 . Main sekejap je . Takk puaslahh :D Kesian dekat adik atok takk dapat main . Dia yang beria ria nak masuk dekat situ . Tapi takkpelahh . Dapat shoping , kar0uk . Kan Aina ? hee ~   hah ! nak tahu takk , masa nak keluar kitaorang sesat weyhh . Pusing pusing cari jalan keluar . Tak jumpa jumpa . Nnak nagis pun ada weyhh . Pasaraya tu besar nakk mampus . Kitaorang pun macam orang gila cari jalan keluar . Pusing pusing hampir 30 minit , padahal dekat situ je jalan keluar . haaa ~ kelakarkan . Nampak je bas terus melompat macam orang gila . Polis trafik tengok pun pelik . Dah lahh hujan . Habis basah kuyup baju . Nasib baik aku bawak spare baju . Sampai sesat sesat . haa ~ Lepastu bas kitaorang dahh lahh rosakk . Terpaksa berempit masuk lagi dua bas . Sampai lahh ke I-CITY .  Kena berdiri wei ~ penat ~ Tension aku dibuatnya . Tapi takk kisah lahh . Asalkan aku dengan kengkawan semua selamat pergi dan balik . Sampai je dekat  I-CITY  hujan takk henti lagi . Habis bertambah basah baju . Dekat sana kitaorang tukar baju dan sebagainya . Kitaorang masuk Snow Walk . Semua sekali kena bayar RM 240 . Kami berlapan . Mahal takk ? RM 30 setiap seorang . Sebab dahh janji dengan Aina , terpaksalahh tunaikan . haa ~ Bestlahh jugakk . Sejukk weyhh . Sejuk sangat sangat . Macam dekat luar negara betul betul . BIla cakap mulut berasap . haa ~ Takk payah susah susah nakk pergi luar negara .








Nie Atok dengan adik dia . Comelkan adik dia . uuhhuu ~ Tak macam abang dia , kejam nak mampuihh XDD *gurauje . Dekat dalam nie banyak kali aku jatuh weyhh . Licin ngekk . Sakit badan aku bagai . haa ~ Kenangan kot . Gelak kan kawan , last last aku sekali terkena . LOLS ~ Lastly , aku pergi dekat atas . Jalan jalan tengok pemandangan . Tengok kiri nampak pokok . Tengok kanan pun nampak pokok , aiy0o ~ membosankan . Tapi pokok pokok dihiai lampu lampu yang cantik . Kurang lahh kebosanan tu . haa ~ Aku rasa nak menjerit je weyyh . Nak release tension . Serabut otak nie . Belajar lama sangat . haa ~  Tapi takk boleh . Orang ramai , nanti diaorang pikir aku kena histeria pula . ohh no ! menyeramkan weyhh . Puas berposing . Sampai penat . Perut lapar . 



Nie dahh macam bruno mars dengan Jason Marz . haa ~ Dari Malaysia . Jangan main main . Nie wujud tahu XDD .



Kami lagi berposing sama sama . My Style . haa ~ Dahh jodoh . Nak buat macam mana kan *joke . Sweet takk ? Cakaplahh sweet . Pliss ~  XDD




Tengok muka semua tension . Maklumlahh seharian berjalan tanpa henti weyhh . Penat woi ~ 
Although tired, it remains a memorable one for me. And not easy to forget . Alhamdulillah kami selamat tiba . Walaupun bas rosak , sesat bagai . haa ~  Allah sayangkan kitaorang lagi *winkwink Rindu saat nie weyhh . Bila nak out macam nie lagi ?? Tahun depan SPM . fokus ~ okayylahh , tangan dahh penat taip . Aku pun dahh malas nak taip . Cerita pun dahh habis . Melalut pun dahh habis jauh . Okay , aku nak pergi ke landon . Ada sesape nak ikut ? Kalau nak ikut inform aku awal awal . okayy ? *I strongly chestnuts . Kuat merapu . Kuat merepek . kan ? haa ~ Tapi takkpelahh . It's me . Will never change . Melalut lagi aku nie . okaylahh okayy , betul betul nak fly ke london . Nak packing barang . byee ~ Lastly , I will always remember the wonderful moment with them all that I love <3 muuuuaaaahhhhss ~



Thanks for reading




Older Post . Newer Post